söndag 14 oktober 2012

Äckliga Dumma Prickar

Torsdagen var lite kaos. Jag jobbade till 16 Robin skulle nog jobba kvällen eller nå sånt var det. Ialf så hade mamma & pappa barnen efter skolan. Och Mamma såg några mystiska prickar på Alva så klart hade hon fått vattkoppor vad annars liksom..Fy fasen va jag lider med lilla Alva nu hon har precis överallt man kan tänka sig lilla snuttan....Vi har duttat med kylbalsam hon har haft pot mjöl men inte så mkt hjälper men läste sen någonstans att barn som har vattkoppor kan sova på ett svalt badlakan det har hon gjort och det har hjälpt en del... Så tyvärr har jag inte hunnit mer en att ta hand om lilla busan samt jobbat. Så är ganska så slut men nu är jag för tanks spridd för att sova. Det är ganska mycket som ska ordnas liksom. Har inte så mkt mera att skriva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...