torsdag 5 februari 2015

Hallå
Häromdan visste jag inte varför jag hade köpt en häst d kändes som en dum sak när allt gick fel och jag inte har tiden.  Men igår gick d jätte bra och det var en otroligt fin lektion och jag både tölta och trava barbacka och d va super roligt och svala  var pigg och alert hela lektionen nu måste jag hålla i detta så otroligt glad i hjärtat det är då en får tacka för man fick leva lite till.

Idag ska jag jobba 13-21 sen imorgon 8-16 sen ledig helg tjejerna ska åka och tävla på strömsholm på söndag med svala och gola d blir ju hur spännande som helst .
Nu ska jag duscha och göra nej iordning för en jobb dag
Puss och hej ♡☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...