söndag 7 december 2014

Söndags prat

Nej men det kanske är dags med ett blogginlägg eller va tycker ni ? Har vart en vecka full med fusk så nu får vi speeda på lite må jag säga. Det börja i torsdags med viva avslutning åh sen direkt ut på stallmöte med underbar middag hade jag bara ätit middagen och inte efterrätten så hade d nog blivit mkt bättre. Sen i fredags va d julbord med jobbet jisses va jag åt trodde magen skulle sprängas åh sen lite alkohol på det sen gick vi såklart på krogen på Harrys där blev d ännu mer drickbart. Hade Ialf en helt galet rolig kväll. Men vad folk liksom är
Äckliga på Harrys dom drar och sliter i en karlar alltså ja faktiskt kvinnor med blev nästan rädd hahah kl 2 ville jag dock hem det dröjer nog länge innan jag sätter min fot på krogen igen är för gammal för sånt där.

Innan det var jag hos Ulla och fixa till mej ellr hon fixa mig jag blev otroligt nöjd och fick hur många kommentarer för mitt utseende. Imorgon ska jag till stallet svala måste röra på sig Gola har vi gett lite vinter vila d kan hon behöva lite jullov.

Igår var vi bara hemma och idag tog jag en xtra jobb kväll det ger lite mer pengar och pengar är en hårdvara i detta hem. Stör mej på så mkt just nu samtidigt måste man vara så jävla positiv hela tiden eller måste man det ?!.  Sen har vi detta med julklappar vet inte alls vad vi ska köpa samtidigt som barnen önskar sig allt men dom ska vara hos sin pappa i jul dom 3 stora flickorna kommer sakna massor. Julia fyller 6 år den 18 december vart har dessa år tagit vägen känns som igår jag kämpa på i Kalmar. Vi ska ut och äta middag den 19 och gå på bio längtar massor ..

Igår hade vi roliga Tilde på besök för brorsan åh jeffan bytte lägenhet så då fick hon vara här och mysa så rolig är hon .



Annars händer det inte jätte mkt vi jobbar och står i
Har inte så mkt mer att skriva puss åh kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...