torsdag 21 maj 2015

Vardag igen

Jag är så glad att jag lever att solen skiner och jag känner lycka i själen. Jag trodde aldrig att livet kunde vända ibland händer d lite tokiga saker men d är bara strunta i det.

Har bestämt mej för att välja mina vänner noga många kommer ryka just för att dom inte är nå bra vänner... För mej handlar d inte om en envägs kommunikation så där blir det mycket förändring...

Ikväll ska jag jobba 13-21 men det blir nog bra om migränen vill försvinna. Det är helt sjukt att det börjar närma sig semester men det går lite sakta nu tycker jag. Mkt planer i sommar så den blir full med roliga saker näst på tur står Ullared den 4 Juni  det ska bli spännande det .... Nu ska jag gå ner till stallet och Mocka hejsan .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...