söndag 15 mars 2015

Hejsan
Kul att se att jag har några läsare kvar. Jaha dag 2 utan socker helt kan väl säga som så att kroppen skriker efter socker. Tänk att det är så jävla enkelt att fuska men så jädrans svårt att låta bli fusket.

Idag red vi ut vi gick Lottavallen hästarna var glada och pigga men svala blev rädd 2 gr en gång när hon såg sig själv i fönstret vid hundgården och en gång på Lottavallen den gången vet jag inte vad hona för spöke. Jag är helt jädrans Slut idag vissa saker man inte ska bry sig om gör man det ändå. Då är d så sjukt skönt att ha hästarna på hemma plan. Man får ju mer tid med dom och på.det sättet tycker jag man kommer dom närmre. Nova testa våran bomlösa sadel idag hon älskade den sa hon så super bra liksom. Den låg väldigt fint på Gola ochså.

Nu ska jag sova godnatt med er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...