torsdag 28 maj 2015

Redan torsdag och bara 2 veckor kvar till semester jag tycker detta år gått så sjukt jäkla fort. Idag hade Thea ridskole avslutning så duktiga tjejer.

Sen åt vi i stan vi åt på d nya china/wok haket på gryta så jävla gott...Var förbi skolan och betalade Theas kakförsäljning också 30 burkar sålde Thea d tyckte jag var as bra...

Är lite trött på vissa människor just nu vet inte varför antar att personen bara har problem med hur jag lever mitt liv ledsamt ändå...

NU SKA jag sova så d kan bli fredag em och ledig helg räknar ner till ullared fast dagen innan ska jag dra tanden d ser jag inte framemot precis 😦

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...