måndag 21 november 2016

Hej hej
Glömmer liksom hela tiden bort att jag har en blogg. Igår hade vi ett litet familjeråd det började med att Nova och Alva lite halv osams ialf så gav jag alla 5 minuter var inklusive Robin att berätta va dom tycker om och vad dom tycker vi ska göra bättre det var faktiskt otroligt inspirerande så det ska jag fortsätta med.

Jag tränar ju Alvas fotbollslag och i helgen va vi på konferens med SIS det va lärorikt och bra att få träffa alla jag känner mig verkligen otroligt inspirerad att fortsätta fullfart framåt nu. Idag kliver jag på natt 1/2 jag har migrän idag så känns så där men hinner väl repa mig till kvällen på fredag ska jag och flickorna åka till Stockholms horseshow blir kul det nu ska vi ner och mocka
Puss och kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...