måndag 27 augusti 2012

SM i shopping

Tjohej
Dagen idag har vart kalas riktigt Kalas.Vi lämnade barnen klockan 8:20 sen hade vi lite frukost sällskap av Bästaste Syster och lilla Oscar på Brynolf bagare .Sen begav vi oss till Hööks och köpte stall kläder åt Nova.Sen vidare till Erikslunds Shopping och vi köpte ganska rejält med kläder,fotbolls kläder,vanliga kläder regnkläder, Och Dans kläder samt tre data spel till tjejerna..Vi drog sen hem och lasta in allt hemma innan vi drog och handla mat storhandla mat gjorde vi..Så nu är skafferi ,frys och kyl välfyllda och så även Garderober...Jätte skönt och slippa tänka på det..

Den 12 sept ska jag skriva i kursen Omvårdnad ska sätta fart med uppgifterna nu i helgen då jag är ledig och Robin med soo far.Jag jobbar Imorgon och på Onsda ska det springas blod omloppet shit jag är inte det minsta tränad men det är bara springa för den goda saken..Ska till Läkarn imorrn också något jag dragit på en lång tid nu BLÄ...Men det blir skönt när jag väl har varit där...

Nu har jag inte så jätte mkt mera att skriva om Så Hejsan Svejsan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...