söndag 26 augusti 2012

Tiden den går

Ingen Rast ingen ro. Lite har hänt sen sist.Lilla O blev jätte dålig i torsdags morse. Hon svimmade och blev helt borta under nån minut så klart ringde vi ambulansen med en gång och dom kom. Lilla Olivia blev inlagd på Barn avdelningen .Dom säger att det kan vara barn Epelepsi (stavning).?! Så jobbigt när ens små barn är sjuka. Hon ska få göra ett Sovande EEG .Lilla Snuttan.

Jag har även spelat in tv program det var verkligen super intressant. Nu har vi jobbat hela helgen
Så våra fina familj har passat barnen..

Imorrn är jag ledig då väntar shopping ska Köpa kläder åt tjejerna.Sen stor handla .Sen börjar Alvas dans imorrn med. Det blir nog hur bra som helst hon längtar förståss..

Sen rullar allt på med Skolan,dagis och läxor..Den 3 ska jag till läkarn halv års cancer kontroll fy fan det är lika vidrigt som det låter..Hoppas verkligen att det ser bra ut fy fan är så nervös så jag har stött bort tanken på det..

Nehepp nu har jag inte mera att skriva så ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...