onsdag 17 juli 2013

Byfånar

Hallå
Ny design som ni ser tack till Agon. Det har hänt ganska mycket på så kort tid. Så mycket Att jag inte ens orkar blogga om det men kanske när det känns okej igen.

Idag var vi och bada vis nån sjö riktigt najs var det Olivia skriker so en tok bara hon ser  vatten haha ..
Ja så grilla  vi..så har hund kraken varit sjuk fy far vart uppe flera gånger per natt...

Något som jag inte förstår är att några byfånar som inte verkar ha tv hemma håller på att tissla och trassla om mitt liv.. Så läser ni denna blogg vill jag en gång för alla säga att jag pallar inte med erat pratande om mig mitt liv hur många killar jag haft hur mycket pengar jag sätter sprätt på.. Vet ni varför för detta är mitt jävla liv inte erat ...Har ni inte råd med en tv kan jag bidra med en tjock tv ;)

Om Tre dagar kommer mammas huliganer hem då är det liv i huset igen..
Nu ska jag fan sova så godnatt och puss på denna dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...