lördag 29 juni 2013

Ny design efterlyses ??

Hallå
Nu får det nästan vara dags för en ny bloggdesign igen vem hjälper mej ?
Det är liksom roligare att blogga då känner jag .. Kanske ska Knepa ihop en själv? Jag gillar den jag har men haft en ett tag så lite ny design så blir allt roligare ...

Igår jobbade jag först 7-13 sen åkte vi till maxi och sen åkte jag tillbaka till jobbet och duschade och sen åkte jag hem till Maria och hade en mysig kväll med god mat och sånt där.

Idag var barnen på kalas på lek och bus och Olivia åh jag var med. Dom hade riktigt kul. Och efter kalaset så gick vi ner på festivalen robin jobbar helgen men han kom till lek och bus och sen gick vi ner på stan som sagt jag köpte ett par extremt sköna brallor så är riktigt nöjd. Hemma busa ungarna vi plocka lite smultron . Och nu ser dom på klassikern Ebba & Didrik .. Det blir väl myskväll skulle jag tro robin slutar ju 21.

Igår var bilen på besiktning det gick obra blev fan riktigt ledsen felet som är kan kosta mellan 500 kr åh 11 tusen obra tycker jag ...speciellt till semestern åh allt.

Nu ha jag inte mer att skriva så mysa med dom fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...