lördag 8 augusti 2015

Hejsan
Har inte haft tid att skriva som vanligt dock kan jag inte helt släppa denna blogg.
Förra helgen var jag borta på roligheter först på fredagen åkte Jag till Lindesberg åh hängde med familjen grans fina människor det där. På lördagen for jag och monkan på kryssning med cinderella så jävla roligt vi har aldrig vart bara jag och monkan så där så d va grymt roligt att då liten egentid med mycket dricka mat åh prat och dans tack min fina vän.

I onsdags var jag hos kickan då hade Jenny åh kickan gått ihop om halvåtta hos mig grymt god mat ju. Olivia var och red med och så hade vi hästis kollen.

Torsdags var jag ut på en ridtur med Sara med flera från stallet det va så roligt blev en del galopp i galopp backarna svala bara flög fram. Det tar nog ett år innan man hittar varandra åh det tycker jag vi har gjort nu min fina lilla häst. Igår jobbade jag kväll bytte från dagen för jag behövdes på kvällen gick hur fint som helst det gäller att inte se det negativa så går d vägen liksom.

Idag är vi bara hemma jag och lilla fisen. Vi inväntar flickorna imorgon då ska vi ha kalas för Alva åh ge henne alla sina saker Jah hoppas hon blir nöjd jag lyckades bra med hennes shopping. Åh sen får dom sina väskor åh kepsar hoppas dom blir nöjda åh glada. I 4 veckor har dom vart borta det är så lång tid egentligen saknat dom varje dag så blir skönt att dom kommer hem igen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...