fredag 6 november 2015

Livet

Hej på er
Dags att börja blogga igen. Kämpar på med min jävla vikt tänk hur jävla svårt det är att gå ner i vikt men så otroligt lätt att gå upp igen. Blir ganska trött på mig själv. Beställde hem soppor man känner sig så jävla peppad att beställa hem och man tror man ska fixa det men d skiter sig så fort man ens vet att man ska gå på det men jag måste ta mig i kragen och fixa detta. Hatar att vara i sockerfällan en fälla man aldrig kommer ur. Väntar på min crosstrainer så ska jag sätta fart på riktigt sen och känner mej ordentligt motiverad. Ska fan Lyckas

Annat har hänt har sårat en människa som betyder mkt för mej. Att såra någon gör så jävla ont så jävla hemskt. Att se en människa ledsen för nåt jag gjort och det var inte ens värt det. Inte värt ett jävla dugg. Har liksom tappat motivationen med det mesta just nu kan bero d är höst jag mår alltid apa på hösten. Nu tänkte jag blogga ur mej skiten ialf kommer blogga för min egen skull läs eller hoppa över att läsa valet är ert.

Har hittat 2 ¨så underbart fina vänner ni vet sådana man så länge velat ha som man kan skratta man kan gråta och dom vet allt om en men ändå tycker dom om mej. Sånt gör mej Lycklig och tjejer ni är så värdefulla tack för ni finns...

Vi kämpar på med det mesta men mycket är jobbigt att kämpa på med känner jag. Men någon gång kommer d såklart ljusna Imorgon tar vi nya tag
Puss och kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...