tisdag 10 november 2015

Dag 6 på dieten från gymgrossisten. Man känner sig för mätt så får inte i mej så mkt mat som jag behöver man ska dricka 5 påsar per dag men idag är jag inte sugen så dricker och kväljer typ... Hade ialf gått ner 2 kg så d är jag såklart mkt nöjd med. Så skönt att lite försvinner ialf men ska nog inte väga mej förän om en månad typ.. Har en smak av metall i munnen kissar som en tok och svettas som en hel karl så man kan ju bara välkomna in sig i Ketos världen. Hoppas d försvinner en hel del kring rumpa och mage så svårt att gå ner där. Väntar på Crosstrainern så kommer d nog bli lite lättare att bli lite slankare. Idag städa jag hela nedervåningen men sen fick jag en smärta från helvetet i magen hade tänkt ta övervåningen med men får se om kraften kommer tillbaka ligger i soffan och hoppas smärtan försvinner snart ialf.

Hatar att kroppen säger ifrån ibland jag är van att bara göra som jag vill och just idag gör d så förbannat ont men man får va glad att man fuckade cancern....

Ledig dag idag ialf så mysdag med Olivia. Ikväll är det skolmöte på tibbleskolan om barnens enorma stora klasser samt lååååånga lektioner. Hoppas man får lite mer svar typ på vad dom tänker göra åt det problemet för just nu är det under all kritik......

Nu ska jag bara lägga mej och hoppas skiten försvinner i magen fy fan så ont man kan ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...