torsdag 31 december 2015

Gott nytt år

HEJ
2015 ett skit år på många sätt. Jag valde bort en massa människor som inte gjorde att jag kände mej bekväm. Jag blev skuldfri på många plan. Jag valde att sälja mina hästar  en tråkig historia. Jag är glad att jag haft folk att vända mej till som verkligen lyssnat på ett sätt som inte gjort att dom fick nån egen vinning på det hela. Tack till er som stöttade mig i det beslutet jag tror ni vet vilka ni är.

 Året 2015 innebar en hel besök på bup där Thea äntligen fick sin diagnos Adhd som jag fått bråkat för detta tack för det gav resultat och att man känner sina egna barn. Jag har fått hur mkt kärlek som helst från ungarna och Robin. 2015 var också det år vi vände på skutan för vårt förhållande. Var vissa dumma saker som kom ivägen men nu blåser vi åt rätt håll tillsammans igen starkare en innan.

2015 var också det året det hade gått 5 år sen jag fick diagnosen cervix cancer 2015 var längtan om att jag nu var stark nog att inte ha ångest för cancer ett stort steg.

2016 hoppas jag på att bli vårt år nu har det vart skit tillräckligt länge så nu gasar vi på åh hoppas på d bästa Gott nytt år på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...