fredag 22 februari 2013

Fredagens mys

Go kväller
Imorgon ska tjejerna ha sitt efterlängtade  kalas d blir taco fest blir nog trevligt det kommer en del folk förstås. Annars har det inte hänt så mkt idag jag jobbade 8-13 och sen tog vi bara d lugnt käka lite mys mat och lite fredags mys framför gladiatorerna så det var en lugn och fin kväll. Imorgon skandal plocka lite till partyt och tjejerna ska snacka med sin pappa. Blir lite tråkig blogginlägg tycker jag kanske ska ta en utmaning här med. Bloggen handlar ju mest om barna och jobbet man hinner inte så mkt mera när man pluggar också :) men sen blir det lättare när jag är klar så det återstår väl bara att hälsa en godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...