torsdag 21 februari 2013

Saknat bloggen

Hej hå
Gud vad jag saknat denna blogg. Så nu tar jag tillbaka den istället blogg.se känns inte lika självklar.
Vet ju att jag haft lite besökare trots jag övergivit denna blogg. Men nu kör vi igen då. Håller på med en utmaning på den andra bloggen men det var inte så jädrans kul.

Idag har jag jobbat och så hade vi Apt på jobbet det var faktiskt väldans intressant .Och sen beställde jag tapeter till små tjejernas rum Nalle phu blev det ska fixa alla barnens rum nu så d blir lite bättre då. Sen var vi och handla lite skit på Dollarstore och veckohandla på maxi . Vi köpte även tacos till tjejernas fest på lördag .. Igår var det ljus party hos mamman min och då inhandla jag tre glas ljus i min Favorit förbjuden frukt.. Har även pluggat så bara nån uppgift kvar nu. Jag har haft stora svårigheter att blogga från ipaden på denna blogg men av en slump verkar d fungerat. ..
Imorgon kommer Maria och så ska jag jobba kvällen måste hinna med liiiite plugg också. Nu har jag inte så mkt mera att skriva om så hejsan och ha en fin kväll då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...