torsdag 28 februari 2013

Hallå
I flera veckor har jag längtat efter kebab igår på lunchen såååå jag d på jobbet och vad händer jo tanden går sönder ;( blev så otroligt ledsen och att fänrik tandis är otroligt dyrt skit kul eller inte ..
När det gjort men kommer behöva tandläkaren massor nu fan finns ju roligare ställen att gård värsta är ju att jag inte vågar äta ör d smärtar då.

Nog om det är snart med kursen omvårdnad vid demens sjukdom super skönt sen drar jag på med domm2 sista kurserna... Har fått en ny hobby också att pärla foton så har börjat med en på mej oh Olivia d är verkligen sååå kul och fantastiskt kul att se fotot växa fram :).. Idag orkar jag inte det dock för tanden dessutom kunde jag inte jobba så har haft ångest för d med hatar att vara hemma i onödan ...nehe vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...