tisdag 9 oktober 2012

Fuck Cancer

Denna månad fyller jag 30 år ganska snart. Det blir bra. Om någon mot all förmodan ska ge mej något i present ge dom då  pengar till Ung cancer för dom gör enorm skillnad. Jag brukar förvisso skänka pengar till Cancer fonden. Men nu tycker jag Ung Cancer ska ha dom. Varför ? Jag läser min Väns blogg en vän som jag inte ens har träffat men som jag hållt kontakten med ganka länge via facebook, Via Msn. Hon fightas just nu mot ett återfall av våran vidriga Cancer. Livmoderhals cancer. Hon är mamma till en liten tjej lika liten som vår minsta tjej.. Hon Måste klara det. Åsa är min idol en tjej jag ser enormt upp till. Hon har hållt mej så högt uppe så himlans många gånger.Inte Bara vid Cancer Prat. utan även andra jobbiga saker Åsa om du läser detta vilket jag tror du gör så Finns jag här bara du vill Jag kastar mej på tåget när du en vill. Tänker på er när jag somnar och när jag vaknar. Fina ni ...<3 Även min andra vän L Har det jobbigt du är också min hjälte och jag tänker på dej minst lika mkt...Ni är mina Hjältinnor ...

Jävla Livmoderhals Äckel Cancer ..Det som jag tycker är mest hemskt är att det är som ett lotteri man vet inte vem som ska klara sig eller inte ..Lite cancer prat för just nu är hösten här och det är väl bra i sin prakt men just nu är inte hösten fin den är bara så jävla jobbig. Jag minns denna dag för 2 år sen lördag 9 Okt 2010 jag hade en sån döds ångest att jag skakade jag bodde på toa. Min Brachy behandling skulle egentligen börja men tumören hade inte krympt så var så jävla rädd. Men så under helgen så skulle jag vila ,vila och på måndagen hade jag tid för kontroll så allt såg bra ut och brachy behandlingen blev ett faktum....Jag har ju liksom massor med dagar i okt/nov som är jobbiga....Eller för ett år sen i Kalmar minst lika jobbigt.

Just nu är ju mitt liv såååå bra.. Tjejerna trivs i skolan på fotbollen dom har fått en massa kompisar.
Det går bra i skolan & på jobbet Jag har ju egentligen allt jag vill ha men så kommer denna cancer ångest titt som tätt.. men den försvinner inom några timmar det vet jag ju redan Och tur är väl det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...