måndag 1 oktober 2012

Rosa Månaden.

Välkommen månaden Oktober.Denna månad ska jag in i tant världen fy attrans va jobbigt.
30 år det är inte illa pinkat. Det går bra för tjejerna i den nya skolan.Dom har kompisar trivs och gör sina läxor och är duktiga MKT duktiga.Nova var hos sin bästis Fanny och lekte i lördags det uppskattade hon. Dom andra var på reptil mässa som tur var kom dom ej hem med någon ödla det får räcka med dom tre vi har tycker jag ...

Har jobbat i helgen så är ju ledig idag den har spenderats på att göra det man ej hinner när man jobbar. Har ju en 77 % vik så det är ganska bra tid när man har en massa fina barn.

Robin är och jobbar nu.Bilen gick bra i en vecka tills hela jädrans tanken lossna KUUUL som tur är kostade det bara 1500 spänn att laga men vi väntar på delar så i väntan på det har vi lånat grannens Chrysler tur man har fina grannar..Jag väntar på tjejerna och när dom kommer hem blir det lite mellis sen ska vi till stallet. Alva har egentligen fotbolls träning men hon får hoppa den idag för Robin jobbar .Har inte hänt så mkt tycker jag vi jobbar och pluggar. Tjejerna går i skolan spelar fotboll leker med kompisar rider på sin häst och har det bra.

Tänk på att Oktober är den Rosa månaden Kläm lite extra och undersök era bröst skänk pengar till forskningen /Rosa Bandet. Och ha en mysig Måndag Puss & Hejsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...