tisdag 30 oktober 2012

Ryska posten

Följer mina 2 vänners liv. Känns jobbigt att veta hur dom har det. Blir nästan arg på mig själv som klagar lite blir ännu argare på dom som säger att dom ska ta livet av sig att dom inte orkar mera osv. Dom skulle bara veta. Jag har ju lovat både L & Å att jag ska njuta av detta livet och försöka se positivt därför blir jag nästan arg på mej själv när klockan ringer kl 6 och jag liksom suckar för natten gått så fort.. Jag måste verkligen njuta medans man kan. Minns ni att jag skrev att bara jag fick ha tvillingarna utan stress i ett år skulle jag nöja mej med det .. Men vet ni det finns inget finare att få en fin teckning från dom jag blir alldeles rörd i hela kroppen Nova elskar mamma hon skriver precis allt som det låter .. Eller theas små armar som lindar sig kring min hals när jag kommer till fritids för att hämta dom.Hade jag inte haft ryggvärken skulle jag nästan säga att livet just nu är för bra för att vara sant. 

Men värken blir lite bättre stundtals då inbillar jag mig bara att jag är så rädd att drabbas av otäcka herr c igen så jaginbillar mej värken men så kommer den igen och jag inser att nej jag har inte inbillat mej det är sant jag har så ont i ryggen... Oftast är det på natten som cancer tanken kommer.. Smörjer in med tigerbalsam lyckas få lite i ögat ja d svider satan jag koncentrerar mejpå svidandet sen är värken borta tills jag börjar tänka på den..otäckt.. Pratat  med vårdcentralen igen som beskriver det som ischias nerven som ligger i kläm. Imorgon ska vi på apt med jobbet 8-16 hoppas ryggen tänker bete signågot så när.. Men har faktiskt haft mindre ont idag så jag bara hoppas...

Har precis duschat alla barnen läst godnatt saga och nu snarkar Olivia medans Thea ,Nova och Alva bläddrar i varsina böcker. Idag hade dom lekt ryska posten Alva sa att mamma varför heter det ryska posten är brevbäraren från Ryssland ... Hahaha ja du lilla Alva sa jag jag vet inte .. Då sa hon nehej mamma ni kanske inte lekte det på din tid ;) haha tack Alva man är ju bara 30 men...

Hade en oerhört bra dag på jobbet.. Hade först lite dåligt samvete för jag skulle jobba nu när det är höst lov men allt hade gått bra :) på torsdag är jag ledig då ska vi mysa och premiär baka pepparkakor 

Ni får ha en mysig tisdag kväll mina läsare två extra värmande kramar till mina 2 vänner till dom två krigar prinsessorna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...