torsdag 4 oktober 2012

hösten

Halloj
Borde plugga idag men jag vet inte om jag orkar riktigt.Och avslutade ju den andra kursen förra veckan så vilar lite och kör på,på måndag .Det går ju faktiskt ganska bra i skolan. Eller vadå ganska det går ju faktiskt skiiiit bra i skolan. Jag har G och VG och även MVG i några ämnen.. Så skönt efter denna kurs är det dags att välja inriktning jag ska ta akut vård. För det låter verkligen mest intressant sen i April ska jag vara ledig från jobbet och göra en APU på lassarettet spännande ska det bli verkligen.

Barnen är i skolan & på dagis. Robin är på Vianor för att få bilen lagad hoppas den kommer fungera efter denna dag då. Den har iofs gått bra men vet inte om jag riktigt gillar att ha tanken släpad efter bilen. Så blir ju bra när man får den lagad.

Sist hos kuratorn pratade vi om mitt liv och hur mitt tidigare liv sett ut,Och om jag får själv säga det shit vilken resa jag  gjort. Nu tror jag faktiskt det är min tur att få leva ett långt och fint liv eller vad tror ni ? Alltså det har ju faktiskt bara gått två år sen jag fick min äckliga cancer cancer cancer jag ser ju vad jag skriver men jag tror inte jag har förstått att jag hade en livshotande sjukdom och det går ju inte att förstå heller för det är så svårt att ta in.Sen allt det andra jobbiga som hände i samma veva allt det jobbiga som tyngde ner mej. Jag tänker inte skriva om det här för jag vet att det finns en rad människor som skyddar en person och i ärlighetens namn skulle mina barn skadat någon annan så skulle jag kanske ha skyddat mitt barn med men att ljuga nej där går gränsen. Men ni ska veta att detta har gjort mej så mkt starkare och det var ett fint försök att skada mej mera.Men det lyckades inte ju.. Nu har jag inte så mkt mera att skriva så Puss & Hejsan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...