söndag 9 december 2012

Lotteri

Hallå
Asså man har en iPad för ett ex antal tusen men kan blogga som man ska nej!! Gahh..
Nu kan jag ialf uppdatera så tänkte göra det. Har avslutat en jobbhelg idag har vart riktigt trött hela hela helgen det kan ju bero på att vi var på show med studio 54 i fredags med mina fina jobbar kompisar. Och jag hade sån tur att min jobbar kompis dotter sminkade mej och lånade ut kläder så jag tyckte faktiskt jag var riktigt fin hon fixa även mitt hår så var riktigt nöjd.. Kvällen var också bra drack inte så mkt ...

Thea var på disco i fredags hos en klass kamrat så dom andra var hemma och myste. Igår jobbade jag en delad tur så det finns inte så mkt att skriva om den dagen. Ochidag jobbade jag 7-16 är ledig imorgon så då ska jag skriva prov. Tänkte skriva en vecko lista så man kan gå tillbaka och se va vi gör egentligen så här kommer veckan

Måndag: ledig skriva prov
Tisdag: Lucia Alvas skola ,jobba
Onsdag fotbolls träning ,jobba
Torsdag Lucia Olivias dagis jobba
Fredag lucia Novas klass ,jobba

Lördag myyyys dag
Söndag 4 års kalas för Julia ...

Så ser min vecka ut har inte så mkt mera att skriva ska mysa med barna innan det är dags för barnen att sova kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...