torsdag 6 december 2012

Nehej
Det går inte att skriva någon blogg från min data hur stört är inte det. Så nu har jag lånat min mans data jahopp snopet om någon vet hur jag ska göra så berätta gärna för mej jag har noll koll och vet inte alls..

Annars då jo dagarna snurrar fortare och nu är vintern här på riktigt mys .Om lite mer en en vecka blir min Julia 4 år galet...Hon har beställt ett muffins kalas med muffins i olika smaker så det får det bli. Har vart ledig i 2 dagar så idag var vi till maxi och inhandla en massa bak saker så har bakat kladdkake muffins,kärleks mums och cornflakes kakor.

Imorgon väntas jobb och party med jobbet var och inhandlade lite nya kläder som jag ska ha. Ska hem till min jobbar kompis vickan innan. Det blir kalas det. På måndag ska jag skriva prov det är ju inte lika kalas vill jag lova ..Men man måste ju ..Robin ska ta med sig nova & olivia till skåne över nyår själv jobbar jag så blir hemma och skrotar.

Har en massa andra saker som ligger i måste göra facket typ d med julklappar och annat.
Nehej måste nog kanske bli bättre på att blogga mera tror jag...

Men vad ska man skriva om snö ungar skolan jobb åkande med bilen mitt shoppande eller bakande ja va vill ni läsa om ..Som tur är har cancer ångesten inte visat sig sen jag vet inte när. Det är jhu för jädra bra så länge den håller sig långt borta... Tänker inte tänka på skiten förän i mars då det är dags för en kontroll till...

Nu ska hunden rastas barna duschas och sen godnatt saga robin jobbar kväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...