måndag 10 december 2012

Novell middag

Alva är så jävla söt du mamma det var super kul på novell middagen för man fick novell pris ..Alva det heter Nobel middag säger Nova ja skit samma säger hon nåt var det ialf.

Att vara mamma till 6 barn är bland det roligaste och bästaste som finns. Älskar mina barn gränslöst mycket. Hoppas samarbetet med tjejernas pappa kommer bli bättre nu efter allt.. Från mitt håll kommer det ialf bli det, det är inte han eller jag som ska må bra utan det är tjejerna dom är absolut det viktigaste för mig. Sen är det bara ett plus i kanten om vi kan samarbeta så klart. 

Imorgon är det dags för Alvas lucia mysigt. Sen på onsdag är det fotbolls träning för flickorna på fredag kväll är det disco och lördag ska Alva på kalas och dom ska prata med sin pappa i telefon måste även ringa så dom får träffas så ska plinga imorgon. På söndag ska Nova på ett morgon kalas och sen ska ju Julia ha sitt kalas hos oss så det är verkligen full fart hela tiden. Idag var jag och skrev prov i skolan det gick fin fint.... Har väl inte så mkt mera att skriva om så hejsan ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...