torsdag 20 december 2012

Alltså jag hinner inte med mycket nu. Pluggar jobbar och tar hand om barna.
Got som är väldigt tråkigt som hänt är att våran Leo fått somna in ;( han blev aldrig riktigt bra i benet haltade och hade väldans ont  så nu har vi ingen hund känns så otroligt tomt och ledsamt.
Har inte så mycket tid över för att sitta vid ipaden så. Är klar med alla julklappar har köpt så mycket att jag inte ens kommer ihåg vem som ska få vad och vad jag egentligen köpt. Men julafton blir nog trivsam och barna blir nöjda det tror jag allt.

Tjejerna fick jullov idag så skönt för dom. Det är dom välförtjänta av imorgon är jag ledig för jag jobbare helgen så imorrn blir det lite fix med dras kläder i garderoberna.när vi storhandla idag så hitta Nova Justin lakan så hon köpte till sig och thea och Alva så nöjda tjejer. Köpte nytt till våran säng också då sover man lite bättre tycker jag.

Har ju så jämrande mycket mer att skriva så tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...