onsdag 6 mars 2013

Cancer tankar igen

Har några veckor kvar till återbesöket känns inte bra .. Innan har jag ej haft ont nu har jag ont både i magen rygg och ljumskar .. Även om jag är tumör fri är tanken skrämmande när man närmar sig återbesöket tänk om man slapp dom tankarna. Men ibland ramlar dom över mej men för det mesta nu för tiden finns dom inte  alls men snart är det alltså dags för att hoppa upp i gyn stolen för besked ush och fy...

Igår var en riktigt bra dag.. Vi bytte rum till alla barna så alla får nästan eget rum Alva & Olivia vill dela för d blir rosa nalle phu tapeter i ett rum så klart vill dom dela på det ;) .. Men dom andra har eget rum vi fick förflytta oss ner en våning till V-rummet men det blev faktiskt väldigt bra .
På em lagade jag en god fläsk filé gryta och sen for jag till komet föräldra utbildningen som jag anmält mej till och den var väldigt bra var en massa bra föräldrar där så det kommer nog bli jätte bra
Man får lite nya perspektiv och verktyg att använda.

Idag då ? Jo först ska jag åka med min rara Maria till stan och köpa ridbyxor och hon ska till mamografi . På eftermiddagen ska jag på möte på Novas skola igen. Sen blir det våfflor och grädde och sylt blir nog en fin onsdag och senare en senast blir d plugg för nu är jag snart klar med kursen nu skakat klä mej och bege mej i solen till stan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...