söndag 17 mars 2013

Livets glada dagar

Hallå
Det var ett tag sen men dagarna dom går och går. Har bara två kurser kvar nu ganska tråkiga kurser dock så får nog sätta fart idag för att bli klar någon gång hemsjukvård det är inte så rackarns kul men ett ont måste så ikväll ska jag sätta fart...

Annars så har jag vart på ridskolan och så har jag hittat en häst Idol han kommer hit på onsdag från Enköping var och provred i torsdags en lugn och trygg häst jag tror det kommer bli jätte bra så vi har fixat ny box till Winda så får vi se om hon trivts där inatt idol får Windas gamla box för den är högre så det är lite att fixa med minsann är en massa saker Att fixa med :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...