måndag 25 mars 2013

Ingen bekväm semester

Hallå
Som vanligt på mina lediga dagar händer nåt denna gång vakna jah av att Olivia kräktes
På söndagen kl 04;30 bläää nu har det gått 24 timmar hoppas d fortsätter så.
Jag har skickat in alla uppgifter till Skolan ringde bokus om böckerna som inte kommit
Men dom kommer imorrn eller onsdag så då kan jah sätta fart :-).

I häst världen går d prima perfekt han blir bättre och bättre för varje dag en otroligt stabil kille
Man vill veta vem som uppfostrat och så vidare på onsdag ska jag rida . Idag när jag släppte ut
Så sken solen och fåglarna dom kvittra i den sekunden fanns inga bekymmer :) var och gosa i hagen och kände lycka ..

Nåt som slår ner lyckan är halvårs kontrollen ska dit på onsdag :( fy fan sådan ångest d kan skapa men då går jag till Idol och bara andas in häst doften så känns d bättre .

Imorgon börjar Robin i skolan d blir så spännande deg med så ger d liiiite mera pengar åxå
Nehej nu ska jag ta en te i solen så hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...