torsdag 27 juni 2013

Otacksamt??

Eddie fyllde år i söndags jag och robin ville göra oss till lite så vi arrangera lite kalas med tårta från kondiset i byn. Vad säger ungen mamma den där tårtan var ingen hit fy lilla unge nästa år får du en påse hårda torra skorpor ...haha.

Idag fick jag en sån där briljant idé att vi skulle piffa till hemmet d slutar alltid i katastrof för jag blir så stressad och springer hitan och ditan med alla saker haha...

En jobbar kompis räkna ut att jag typ hade 7 arbets dagar kvar till semester asså jag längtar som fan.
Nu har jag jobbat sen april -2011 utan semester och det blir ju min första semester Ever så det är ju ganska stort förstås.. Kolla lönen för nästa månad också blir nog en fin semester ;).men imorrn ska bilen besiktas så då blir vi kanske Inte så vidare rika ;) sååå tråkigt med bil besiktning för vi vet det kommer bli ap dyrt. Men men är man dum och köper en bil som ska besiktas månaden efter så haha.

Förresten berättade min pappa om vad vi gjorde med den där heltäcknings mattan den var ny ljusgrå sak och svin dyr sa pappa en morgon hällde vi ut blåbärs soppa på hela jävla mattan så arg jag skulle ha blivit men inte min pappa heller ...idag tala jag med han om olivias rivande av tapeter d är en fas sa min kära pappa inget man kan skälla på... Nehej förlåt Olivia om jag sa till dej igår när du rev av en stor reva i den super "billiga " design tapeten haha ...

Nu ska besten rastas och sen ska d sovas så godnatt och hejsan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...