onsdag 26 juni 2013

Onsdagen

Hallå
Idag var en hård dag. Märks att man behöver semester ganska snart. Efter jobbet åkte vi till Erikslund håret behövde ha ett besök av saxen. Det sluta dock med katastrof Hon sa du jag tar lite här ochlite där åh när jag trodde hon var klar tog hon lite till nu måste jag fixa d lilla hår jag har på skallen varje dag.

Fick gå till teknikmagasinet och köps en ny iPad laddare så nu kan jag ladda igen tjohoooo och där med skriva bloggen ... Så nu ska jag trötta ut er med ett inlägg varje dag det blir väl skojjsigt...

Jag kan inte skryta över vik nedgången för den går bara uppåt bra va ;-)...Men kan skryta över att jag sökt två jobb idag ett i Sala och ett på hemtjänsten nå privat företag.. Ja har man nu tragglat kurser så man nästan dog ska man väl ha möda för det och det tänkte jag på ett nytt jobb..Ett fast jobb vore ju drömmen ...om man nu fick önska .

Jaha annars då ? Jo det är bra här hemma packar tjejerna för sin roliga resa hem till deras pappa & Sanna . Olivia har kommit i värsta monsteråldern allt är nej och dumma mamma dumma pappa speciellt när man sett en flik man kan pilla upp på den snor dyra rosa nalle Puh tapeten ja varför blir man ens arg det är väl nåt stadie alla barn ska gå igenom ?? Men tapeten var snor dyr åh d med arbetet är väl värt en 5000 ja man blir gått ledsen.. Men förra veckan berätta pappa om mina bravader som jag och min syster ställde till med...vi hade ganska kul jag och min syster men för att lista dom dummaste sakerna vi gjorde måste vara

1. Pappa hade tapetserat köket hela natten tog d pappa la sig vid 4 kanske han vakna Av att mamma tjoa vi hade alltså så klart kletat kakao på hela tapeten små choklad fingrar

mamma och pappa låg och sov vi bodde i ett höghus grannen under plinga på du ska det rinna vatten från eran balkong mattorna flöt till och med åååh ursäkta mamma och pappa

Det var också en gång när vi lekte mamma pappa barn jag min syster och en grann pojke .. Vi blev hungriga tände en liten eld dock var vi väl 6-7 år nånting och elda mot en vägg oj d blev utryckning av hela räddnings kåren dock sluta d med utegångsförbud .

.Pappa berätta även om någon svindyr heltäcknings matta glömde dock den historien ;)


Så en liiiiten flik På en rosa tapet är kanske liten i sammanhanget men just idag kunde hon låtit bli nu ska det betalas räkningar en hel hög faktiskt men d är det skönaste på hela månaden så hejsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...