tisdag 18 juni 2013

Det där jävla blodet

Hej
Jag hade precis glömt hur ångest om cancer känns. Jag var precis klar med skolan pustat ut. Snart ha semester .. Micke kom ut vårt samarbete flyter på. Barnen springer i solen på kvällarna solen som skiner på oss. Friheten på sommaren... Men så kom det där jävla blodet igen ... Och vart kommer det ifrån ingen som vet... Och den där jävla vidriga herr ångest som bara bankar i bröstet när jag ser blod jag åt en veckas kur mot UVI .. Men då kom det ändå blod igår jag skulle se på Lotta på Liseberg äta jordgubbar åh grädde åh bara njuta av kvällen... Men det sluta i en panikångest attack.. Jag tror ingen som inte är livrädd för cancer kan försöka ställa sig in på hur det kan kännas det känns så jävligt...

Jordgubbarna blev inte upppätna för nu ska jag vara orolig för den där fula jävla cancern igen..varför nu varför jag... Idag var jag åter hos min halv döda läkare han sa bara att d visar att det finns nån infektion men vart fan då har ätit penicillin i en vecka.. För snart i augusti 2010 fann samma jävla ångest mig och mitt liv då var d befogat får se vad min fina läkare säger imorrn.. Hoppas d bara
R strålskadat eller UVI som Inte gett med sig av penicillinet men om det inte är d vad fan gör man då.
Inte mycket jag vet att det bara är att hänga med och hoppas på mirakel för vet ni livmoderhalscancer har en jävla dålig prognos om man får återfall man brukar försvinna ganska fort. Har ju två tappra människor som kämpar mot just det..

Är det inte ett återfall ska jag fan ändra om mitt liv .. Imorrn 11:15 borde jag veta om jag ska få fortsätta på min bana eller om d blir nå Annat. Det är nästan ovissheten som skär i bröstet.. Ska man inte få se sina älskade kottar växa upp? Eller är det bara kroppen som en en gång bara skojar med mig ... Ge fan i det ge mej tydliga jävla svar så jag slipper ångest!

Nä läs inte detta inlägg för ni tänker säkert dumma lilla människa du förstår väl själv att det är UVI och visst gör jag det men så kommer det där lilla jävla om det är d värsta vad fan gör man då??

Så klart skulle jag helst inte ens tänka på återfall men jag kan inte sluta tänka på det...nu har jag dock avreagerat mej med det nu får det vara nog ...och om det är cancer tror jag inte jag bara kommer lägga mej ner och dö heller,men citerar ung cancer det är okej att känna!

Nu ska jag gå ner till stallet fixa åt Novas winda.. Sen gå på prommis med min vovve åh bara mysa med barnen och lägga mej bredvid Olivia åh snusa hennes panna....

Så fuck cancer hoppas du inte är tillbaka för du är inte välkommen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...