tisdag 25 juni 2013

Det var ingen cancer

Såklart var det ingen cancer. Bara ytterligare lite strålskador men det dör man inte av bara kissar lite blod då och då men vem bryr sig om lite blod när man får stanna kvar i livet :))..

Annars då ja midsommar var en trevlig tillställning. Mycket mat fina människor ja det var bra helt enkelt . På söndagen skulle jag jobba natt mitt på dagen där lekte Olivia och barnen ute vi satt i solen . Olivia ramla på stegen till studsmattan d spruta blod och Olivia fick jordens fläskläpp 1177 bad oss åka in med henne om hon hade fått nån hjärnskakning men vi var där bara åh träffa en sköterska så åkte vi hem.

På tisdag åker tjejerna till sin pappa åh pappas flickvän tjejerna är så glada för det och jag är glada för deras skull. Och att jag och Micke kan prata om allt som rör barnen otroligt tryggt och bra :-)
Nu ska jag sova så man kan jobba imorrn så godnattens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...