lördag 22 september 2012

en vanli lörda

Läser min Cancer systers blogg och ser hennes styrka hennes kamp för att få uppleva tid med Snorpan. Vad jag kan bli arg när jag sitter och läser människors statusar på fejjan.Fulla med Jobbiga barn inlägg det jag menar med jobbiga barn inlägg är att det ska klagas på barnen precis hela tiden.Hon måste verkligen känna sig misslyckad med hur hon är för hon verkar aldri få någon som helst bekräftelse..Stackars lilla du.Hoppas din mamma ser detta och omprioterar era liv ..Ett livsöde som berör mej illa är en viss tjej som det alltid ska klagas på.,.Jag vill ta den där stackars lilla flickan därifrån så hon liksom får uppleva riktig kärlek och allt ett barn ska ha...Fyyyy Om ni som klagar precis hela tiden på erat liv tar och inser att det finns vissa som faktiskt skulle göra vad fan som helst för att få leva ett friskt och härligt liv eller ialf få LEVA med sina barn /sitt barn och sin familj,...Eller tillexempel min syster som skulle göra precis vad fan som helst för att få sova en hel natt utan att behöva vara orolig för sin älskade pojke med en rad olika diagnoser och sjukdomar..Jag vet att även under min behandling kunde d sticka i ögonen att läsa hur vissa människor bara klagade och klagade....Jag kan också klaga visst kan jag det men sen liksom minns man att livet är för kort för att kastas bort på en jädrans massa gnäll...

Jaha nu har jag gnällt färdigt så nu ska vi väl skriva nåt kul med.Och idag är en bra lördag för Thea ska på pyjamas party hos sin klass kompis hon är super taggad.Nova sa Thea vill du att jag ska googla åt dej om man ska ha pyjamas på kalaset så du inte är ensam om att ha pyjamas och dom andra har fin kläder haha...Thea sa att jag tar på mej min rosa siden hello kitty pyjamas då är jag ju finklädd haha söt Proppar...

Dom andra ska på Kulturnatten med Kusinerna och med syrrans man och Robin så klart.Själv ska jag på halvåtta hos mej hos syster yster d blir hur trevligt som helst :D...Vi är hundvakter åt mammas & pappas 35 kg leonberger en stund världens bästa hund ...

Har inte så mkt mera att skriva ha en bra lördag Puss & hejsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...