söndag 25 november 2012

Tror jag minsann måste bli bättre på att blogga men hinner ju knappt plugga så vet inte hur jag ska hinna blogga. Alltså tiden går otroligt fort snart är det jul igen och med allt vad det innebär. Igår hade jag tjej middag hemma det bjöds på tre rätters och gjorde för första gången pannacotta men det blev riktigt bra tycker jag. Idag var jag och lilla o på ljusparty hos kickan så mkt händer på samma gång nästa helg ska Alva på disco hos sin kompis Lowa jag ska på "fest" på kvällen. Och helgen efter ska jag jobba men på fredagen ska jag på julfest med jobbet men det blir nyktert eftersom jag ju ska jobba ..Imorgon ska jag till bästa kuratorn i världen robin ska följa med så ja det blir nog bra sen ska jag och brudarna baka Lussekatter ..har nog inte så mkt mera att skriva om så puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...