måndag 24 november 2014

Hallå
Bam så var det kanske våran tur att lyckan ler mot oss Robin blev månads anställd från den 1 november så jädrans skönt grattis min fina till det. Det är alltid en trygghet det där med pengar .

Har jobbat 8-13 idag och så åkte vi bussen hem för Robin jobbar kväll har haft en super lugn kväll hemma med tjejerna Olivia har gått och lagt sig och det ska dom andra också snart göra jag ska kolla på Ensam mamma söker och äta lite bär och så. Är precis utpumpad på energi från helgen men nu är jag ledig i dagarna 2 så antagligen kommer det fyllas på med energi. Idag var jag sugen på nå gott men bara försöka stå emot d känns ju bäst så ska inte äta en massa tokigheter som inte är bra för mej.
Men shit va svårt det är att försöka att ens stå emot ibland

Till middag åt vi baconsås Alva och jag hade blomkålsris istället för pasta till och det var ju super gott så d kommer jag köpa fler gånger så smidigt att det säljs så.
Tjejerna ska rida imorgon men jag ska till Ullis och fixa frisyren färga håret bland annat blir kul d
Åh få lite nytt i håret skulle behöva köpa mindre kläder med men hittar aldrig nåt snyggt så det får väl vänta lite just nu har jag bara 10 kg övervikt kvar alla jag träffar säger att jag inte ska gå ner mer men än är Jag lite stor tycker jag . Man blir nog aldrig nöjd tror Jag och nu när man ser att man kan gå ner om man vill då blir d ännu svårare på en månad i helgen har jag inte ätit nåt socker alls hur bra är inte det . Nej nu ska barnen läggas
Kram åh godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...