lördag 15 november 2014

Nystart

hejsan
Har hittat min gamla blogg tänkte nog använda den nu men en ny design hade vart roligare ska se om jag kan göra nåt åt den. Jaha livet har förändrats på 1 år det kan man ju säga 2 nya hästar Gola åh svala. Vi rider i Åkerby där trivs vi så otroligt bra. Och så har jag gått ner 18 kg sen i juli helt fantastiskt har alltid haft en dröm att förlora en massa vikt och det har väl alltid stannat i just en dröm
Men nu så kör vi så det ryker inga fler tjockis fasoner här inte.

Har fått fast jobb också vilket ger en enorm trygghet förståss 😄. Är ledig i helgen så ska bara mysa runt ikväll i stallet .

Sen dog min fina mormor den 19 oktober så var begravning i måndags min älskade mormor . Det har hänt en del annat i mitt privatliv men det får jag nog hålla för mej själv nu ska jag hitta nån som kan hjälpa mej med min header 😘
Må bäst så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...