söndag 23 november 2014

Hur ska det gå

Hallå & Go kväll
Jobbat i helgen dom här jobbhelgerna är ganska långa men med hjälp av fina kollegor så kan det till och me vara trevligt att jobba helg. Dock började helgen lite stressat Nova och Jag var i stallet och red och då ramla hon av Gola och skada sitt knä ledbands skada och blödning i knät . Så nu får hon vila lite men hon är bestämd och tänker tävla på lördag får se om det kommer fungera envisa unge .

Annars då ja inte mkt händer just nu har vi det lugnt och skönt men någon gång ska man ha det också . Får se hur länge det varar då. Önskade bara Jag hade mer tid att lägga i stallet och det hade jag haft om jag hade körkort så måste ta tag i det så jag blir med bil och körkort d är ju det som stoppar det förståss .

Ny design fick Jag idag som jag blev otroligt nöjd med mkt roligare och blogga då ju.
Det här med Lchf går super bra det är bara sikta att det kommer fungera detta men det tror jag absolut det gör om jag bara håller mej till Lchf kosten . Vi ska på 50 års fest på lördag d blir nog ett prov i säg och helgen efter blir det julbord med  jobbet helgen efter bara en massa fester nu åh så lucia åh så julafton åh nyår hahaha En massa jäkla prövningar så får väl gå vägen om man är hård mot sig själv

Nej nu är det godnatt känner jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...