söndag 16 november 2014

Hallå
Tittade på gamla bilder igår jisses säger jag bara vilken tjockis varför sa ingen åt mej.
Jag mår så sjukt bra nu när jag tagit tag i vikten och det. Igår hade vi ett jätte bra ridpass svala åh jag hon lyssnar mer och mer och är så mkt gladare en hon va förut det gör mig otroligt stolt och glad min fina häst vi red med Sara och frodi åh det gick jätte bra.

Känns som livet just nu handlar om att kriga mot vikten har tio kg kvar sen är det bra tänk bara 10 kg förut var det 28 kg men nu har jag gått ner 18 kg helt själv har inte ätit socker på 15 dagar nu tänker inte falla dit igen Ialf aldrig mer . Det är jävligt svårt d där med vikten och veta när det är bra osv men 10 kg till sen är Jag jätte nöjd. Har inte så mkt att skriva om idag vi ska såklart åka till Åkerby
Och sen händer det inte så mkt mer vad jag vet
Mysa med ungarna åh städa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...