söndag 16 november 2014

Jaha men hej
Som vanligt kan man inte somna fast jag försöker som pricken över allt pissar jag blod det är väl lattjo liksom. Men jobb blir det imorgon ändå. En ledig helg går fort .

På ridskolan idag blev d lite knas jannicke sa att jag skulle piska svala på rumpan åh d gjorde jag men släppte svala så d va bara en otrolig tur Olivia höll sig kvar hjälp vilken panik jag fick hon kunde ju ha ramlat av väldigt lätt min älskade skrota men hon ville trava igen så var ingen fara ändå.

Thea red Osk som är jannickes häst en väldigt pigg häst så d blev fart för Thea idag Nova red svala d gick inte så jätte bra tyckte Nova svala är så envis mot nya ryttare . Jaja d är bara ta nya tag med henne .

Nu är det jobb vecka imorgon åh vill inte d precis
Godnatt med er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...