måndag 26 januari 2015

Halloj
Haft en underbar helg förnyat våra löften flickorna sjöng så vackert att jag fick gråta en skvätt dom sjung du är allt. Och vi hade hästarna med hur mysigt som helst.
Sen igår var jeffan och Tilde och Michaela och barnen här underbart mysigt.
Fick hjälp med olika saker.

Idag börja vi med att släppa ut hästarna sen drog vi 3 in till stan och vi började mes Ikea frukost .
Sen var vi runt lite här och lite där det var så mysigt att bara glida runt. Sen var vi hem till Michaela och hälsade på katt bebisarna så fina . Avsluta med Ikea middag . Sen jobbade jag kväll.

Imorgon ska Jag jobba 8-13 sen göra förberedelser inför undersökningen på kirurgen på onsdag är så jätte nervös 😞...

Nu ska Jah sova godnatt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...