torsdag 1 januari 2015

Hallå allihopa
Hur hade ni det igår  det är inte så många som läser min blogg men skriver oftast för mej själv det är kul att gå tillbaka och läsa vad man haft för sig tycker jag . Igår var mysigt började med att käka med brorsan hans flickvän och hennes dotter och Oliven i stan d va mysigt det.

Sen åkte vi hem och vilade Eddie sov när vi kom hem så vi låg och vilade till 17 då Robin kom hem.
Sen åkte vi till syrran vi åt mat och hade en trevlig kväll. Raketerna var mäktiga vi hade hur mycket som helst. Mysig kväll var det. Men så såg jag en rislampa i luften och tankarna gick direkt till Åsa & Lindas familj Hemskt att veta dom små barnen är utan sina mammor.. Men så kom jag att tänka på vilken otroligt tur att jag får leva och finnas här och det är den känslan jag ska leva mina dagar det som hänt har hänt men nu kör vi detta livet kan inte sörja hela tiden ..Hur svårt d ändå är.

Är så taggad att gå ner mina sista 10 kg nu inget fusk alls jag ser d som en ganska enkel match man måste bara bestämma sig har man klarat 21 kg så fixar man dom sista med tänkte inte hetsa och väga mej heller utan det får ta den tid det tar har ingen utsatt tid för när jag ska gått ner heller . Men motion och LCHF d är 2015 det så borde lyckas d tror jag det gäller bara att ha viljan styrkan den har jag redan för jag tog tag i skiten nu ska jag bara gå ner d där sista också. Nu Kör vi 2015 jag är redo...

Idag är det jobb 13-21 egentligen tycker jag inte om den jobb tiden men d är la bara köra det med d går alltid bra och rätt som d är, är dagen slut och man får ta det lugnt och vila så är det. Åh Bonusen är såklart att komma hem och ungarna kommer hem idag som pricken över i:et

Så ha en bra nyårsdag Puss & Kram allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...