lördag 17 januari 2015

Hejsan

Alltså detta livet börjar likna en parodi på nån tråkig svensk såpa. Fick svin ont i magen pga säkerligen jag striktat på med lchf jaha fick några åkommor som behövdes kikas upp en remiss till kirurgen för att se.  Jag behöver inte ens skriva att nojan uppkom va ?!.

Annars så öser livet på för fullt .Just denna helgen är det jobb helg nästa helg ska vi förnya löftena i Åkerby d blir mysigt det Har ingen inspiration till att blogga för vad ska jag skriva om. Förut kunde man skriva långa inlägg nu blir d mest hej och hejdå.

Ska ta och sova nu så man kan jobba 7-16 imorgon inte roligt men ett måste...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...