söndag 11 januari 2015

Livet

HALLÅ
två lediga helger på raken går jäkligt fort. Har blandat den med häst och julgrans plundring och Power walk.

Just Power walken var otroligt skönt att komma igång med. Det är så skönt att röra på sig jag ser på Svala och känner att jag måste ner i vikt mer att kanske väga min målvikt och komma in i normal vikten under våren sommaren så nu ska vi motionera samt köra bra mat d är så skönt när man ser på kläder att d blir bättre.

Hästarna tar över mer och mer i vårt liv det är otroligt härligt att känna att känna samhörigheten med svala och Gola dock har jag väl ingen kontakt med Gola så men Nova har och i fredags em red allihopa tillsammans d var otroligt roligt att se dom red med andra flickor i åkerby och dom skötte sig super det är sådana de dagar man kan leva lite extra på.

Igår var vi på julgrans plundring i lokalen ja d va väl så där men kul för ungarna sen laga Michaela mat åt oss en jätte god kyckling gryta. Vi var nere hos sillen och käka .

idag var Thea & Olivia i åkerby på ridläger  dom hade d super bra och tolka med svala och Thea red då en super fin dag hade dom..

Jag ska snart fixa lite mat Korv och mos till familjen jag äter med grönsaker. sen tänkte jag hänga med nova i stallet . Alva är på kalas så hon kommer snart hem och Robin har haft jobb helg så tråkigt ju.... Nehepp nu ska jag laga mat och vänta på min man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...