tisdag 6 januari 2015

Hello
Det var länge sen jag skrev. Vi var hos Jannicke (jsridkonsult) på läger i helgen det var verkligen super mysigt hade med mig alla 3 tjejerna vi hade super fint väder så d blev lite uteritt lite lektion på banan och så var verkligen super roligt.

Jag fick även prova hennes Saga som har kommit hem igen det var lite läskigt i början för hon är envis men ändå otroligt rolig att rida och så en riktig töltmaskin man behövde inte göra så mkt så tölta hon hur mkt som helst.

Igår flyttade våran Lakrits också Man kan inte ha hund när man jobbar som vi och alla barnen och allt som vi har. Det blir nog bra för honom d tror jag.

Ikväll ska det jobbas lite tråkigt för Robin slutar när jag börjar men man får vara glad att man ens har ett jobb i dagens samhälle.

Tjejerna är och leker med grannarna och Olivia och jag kikar på Astrids Jul ...

Puss & Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...