onsdag 31 december 2014

2014

Hallå
Dags att summera året som gått kanske. Var ett år som gått som en berg och dalbana.
Jag har haft ett fast jobb Jag har gått ner 21 fantastiska kilon. Jag sålde Manke i Maj för att Köpa Svala i juni och Gola nu. Det är jag mkt glad för att man kan ge ungarna detta.

Min Älskade Mormor gick bort i Oktober det var lite chockartat även om hon blev 84 år. Jag förlorade två vänner en i Januari (Åsa) och så Linda i juni. Var på två begravningar detta året Lindas & Mormors . Lindas begravning var väldigt gripande på många sätt mormors var väldigt vacker.

Jag klarade mej ett år till utan återfall av Livmoderhalscancern. Har bara 2 kontroller kvar sen släpper dom mej sånt blir man naturligtvis ordentlig glad för.

Jag lyckades på egen hand gå ner 21 KG  vilken lättnad och glädje d är ett spår jag ska fortsätta med. Hoppas på att gå ner dom sista 10 kg under våren här d är bara köra hårt gasen i botten.

Jag har lyckats kommit över min ridrädsla jag rider utan problem ute själv nu det är ett ordentligt Upplyft.

Robin har fått månadsanställning vilket gör ekonomin lite starkare så där.

Så året har både vart bra och dåligt förståss Nu blickar vi framåt och önskar 2015 välkommen
Gott Nytt år på er allihopa . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...