onsdag 21 november 2012

Shopping och Leos

Igår köpte vi ett Wii till tjejerna dom blev super glada köpte ett dans spel med också . Dans spelet var  skit kul o h tjejerna till och med Olivia dansa på. Idag var jag ledig så vi var på Leos Robin var med ledig så jag Olivia och Julia åh robin var där med min syster och hennes 2 pojkar en riktigt bra dag.. Efter det åkte i till usports kollade på en overall det blev en Molo den kostade 899 den hade kostat 1038 så därför slog jag till. Men tänk så gudars dyrt det är med overall och sånt nu fick hon en varm och go rosa overall neon rosa skit fin. Fick även köpa nya inne fotbolls skor till Nova för hennes var lite små så nu är dom nog laddade och taggade för allt va dom kan :)får ser hur det b,kr nu när dom tre flickorna ska spela i samma lag men det blir nog jätte bra det tror jag :)

Nu ska jag och Olivia gå till stallet och fixa och trixa lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...