måndag 5 november 2012

När blir man ett White trash

Har hittat en blogg som skriver om White trash om man läser där så finns d vissa kriterier för att kallas White trash . Man ska ha barn med flera olika män , man ska ha många barn,man ska ha reptiler som husdjur sen bli ung mamma... Ja jag vet inte om det är sant om man räknas som White trash men vem bryr sig egentligen jagar inte fattig inte rik jag har månadsanställning jag jobbar och betalar mina räkningar helt ensams ja eller vi jaginbillar robin. Barna har allt dom kan tänk sig plus lite till . Så vem har rätt att säga att man är ett WT FÖR att man har många barn,olika pappor och så vidare just sådana dumma nedsättande ord kanske istället hör hemma till dom som sitter och bestämmer om vilka som är WT och inte .

Vet inte riktigt vad jag och Olivia ska hitta på idag måste hålla igång så jag inte blir stel det är så jävla otäckt cancer skale tankarna är på 7 idag jobbigt. Imorgon ska jag till doktorn och även kuratorn. Tur det för jag behöver det verkligen ... Olivia känns lite varm men det är ju inte konstigt på min lediga dag att hon blir sjuk så är det nästans jämt. Sen en annan sak som jag har irriterat mej på hur länge som helst nu är om folk verkligen har att göra med hur många djur man har. Vi har ju 2 undulater, en hund ,en katt två hamstrar och en häst. Om jag vill ha så många djur är inte det upp till mej? Det tycker ialf jag!.. Ska nog börja dagen med att tvätta lite tvätt robin är på jobbet och tjejerna i skolan så det är bara jag och lilla Olivia hemma mysigt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...