söndag 18 november 2012

Tjohooo

Hade gått några dagar och väntat på röntgen svar men det fanns inte något konstigt i ryggen.. Tjoho underbart. I fredags var en högst konstig dag tjejerna var i skolan Robin på jobbet Olivia på dagis . Mamma hade länge pratat om en häst och jag har varit lite på att skaffa en mini Shettis vi har ju redan Winda men denna gång en mycket mindre Shettis .. Mamma hade fått svar från en tjej som hade en liten söt vit häst med svarta prickar och d konstigaste var att den bara fanns några mil bort en kvart att köra så jag och syster åkte dit och föll pladask nu väntar. Vi till den 27 då kan vi hämta henne .. Så nu. Blir det mycket mycket stall och häst tid med tjejerna :) ..

Annars då ptja allt är ganska bra nu när jag fick svar på ryggen såd känns ju riktigt bra.
Tjejerna pluggar på i skolan och p onsdag börjar fotbollen .. Olivia är super förkyld så hon blir hemma några dagar Robin får vabba imorgon sen är jag ledig tisdag & onsdag för attack harjobbat helg . Så det blir nog bra tror jag bara hon blir bra snart. Har inte så mkt mera Att skriva har jobbat hela helgen så det har inte hunnit hända så mkt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...