lördag 10 november 2012

Bra lördag

Halloj
Idag har vi haft en super bra dag jag och tjejerna och Eddie . Robin har jobbat så vi har roat oss med att rensa leksaker för om man inte rensar ut kan ju inte tomten komma . Sen så har tjejerna kört dans tävling och så käkade vi mat och thea åkte iväg på partyt så har vart en lyckad dag plus att dom gjorde läxorna. Dom är super duktiga på det där med läxorna det skiljer ganska mkt mot eddies skolgång haha ..
Mina fina barn kraften i mitt liv
Imorgon ska vi väl hem till min pappa på fars dag fika .. Min feber börjar ialf bli bättre och halsen känns något bättre den med. Ryggen värker lite som vanligt men börjar vänja mej med den smärtan nu vet inte men tror det beror på ischias så d känns inte lika jobbigt och svaret det blir väl som det det blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fredag

Livet Fredag idag och vintern har åter sitt tag om svanå. Jag hatar vintern så mycket att jag tog semester i 4 veckor så nu har jag 2 vecko...